طراحی سایت اصفهان

 چرا بعضی از سایت ها دیر ایندکس می‌شوند ؟؟

همانطور که میدانید ایندکس یک اصطلاح در طراحی سایت اصفهان و سئو می باشد. در ابتدا بهتر است کلمه ایندکس را توضیح دهیم. ایندکس به معنی  این است که ربات های گوگل صفحات سایت را ببیند و آن ها را ثبت کند به این کار گوگل ایندکس می گویند. به طور کلی گوگل در هر روز بیش از یک بیلیون صفحه سایت را ایندکس می کنند اما بعضی از سایت ها هستند که سریعا  ایندکس می شوند وبعضی سایت ها از چشم گوگل دور می مانند و خیلی دیر ایندکس میشوند ما می خواهیم دلیل این کار گوگل را بدانیم و دلیل انتخاب صفحه سایت برای ایندکس شدن را بدانیم. اگر برای شما هم چنین سوالاتی پیش آمده است ما را در این مقاله همراهی کنید.

طراحی سایت اصفهان

سرعت ایندکس سایت:

برای اینکه در سئو سایت موفق باشید باید یکسری از مراحل را طی کنید  در ابتدای کار باید صفحات سایت را پرمحتوا کنید سپس این صفحات باید توسط ربات های گوگل شناسایی شود و بعد از ایندکس شدن صفحات ، نتایج به کاربران نشان داده شود. برای اینکه این مراحل را به سرعت طی کنید و این بحث شدن سایت سرعت پیدا کند باید نکاتی را رعایت کرد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

1.مطالبی را که در سایت قرار می دهید به هیچ عنوان کپی نباشد یعنی اینکه تمام مطالب را از اطلاعات خود وارد کنیم نه اینکه از سایت های دیگر کپی برداری کنید. با کپی مطالب سایت ، گوگل این موضوع را متوجه شده و برای ایندکس شدن صفحات سایت خیلی دیر اقدام می کند.

2.تنظیمات و مراحل اولیه سئو سایت باید به صورت  کامل و دقیق انجام شودمثلاً باید سایت خود را در موتورهای جستجو و گوگل معرفی کنید.یکی دیگر از کارهای مهم معرفی سایت خود در وبمستر می باشد که در ایندکس شدن بسیار موثر است.

3.یکی دیگر از مواردی که برای گوگل بسیار با اهمیت است منظم بودن سایت است یعنی اینکه مطالب سایت را  به طور منظم به روز رسانی کنید این مورد نیز در ایندکس شدن سایت توسط گوگل بسیار با اهمیت است.

4.از کارهایی که می‌توانید انجام دهید تا گوگل راحتتر سایت شما را ایندکس کند این است که در صفحاتی از سایت که ایندکس شده اند لینک های قرار دهید تا با استفاده از آن لینک ها گوگل بتواند به صفحات دیگر سایت شما دست یابد به این کار در سئو سایت لینک داخلی می گویند.

طراحی سایت اصفهان

5.وقتی که یک سایت طراحی میکنید برای اینکه سریعاً ایندکس شود یک اکانت در وبمستر ایجاد کنید گوگل اکانت وبمستر رو به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد تا سایت شما  سریعتر  به گوگل معرفی شود وایندکس شود.

اگر شما سایت را راه اندازی کردید نیاز دارید که سریع ایندکس می شود باید تمامی موارد گفته شده در بالا را رعایت کنید البته موارد بسیار دیگری وجود دارد که با رعایت آنها می توان سرعت ایندکس گوگل را افزایش داد. شرکت طراحی سایت در اصفهان  مطالبی راجع به افزایش سرعت ایندکس توسط گوگل را در مقالات بعدی ارائه میدهد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *