چرا وب سایت من کند است

چرا وب سایت من کند است

دلایل کندی وب سایت و راه حل های آن

سرعت سایت نقش مهمی در موفقیت وب سایت شما دارد.این بر روی انواع معیارهای اصلی تأثیر می گذارد ، از جمله قابلیت مشاهده و نرخ تبدیل سایت شما.بهینه سازی سرعت وب سایت شما به وضوح یک ضرورت است ، اما فهمیدن نحوه انجام آن می تواند مشکل باشد.

خوشبختانه چندین تست سرعت قابل دسترس است که می توانید برای تعیین چگونگی اندازه گیری عملکرد سایت خود ، استفاده کنید.اگر چه کندی وب سایت شما دلایل زیادی دارد ، اما می توانید بسیاری از آنها را برطرف کنید.

در این پست ، شرکت طراحی سایت اصفهان توضیح خواهد داد که چرا سرعت برای وب سایت شما بسیار حیاتی است.سپس ما برای چند مسئله رایج که می توانند به عملکرد ضعیف وب سایت منجر شوند ، راه حل هایی را به اشتراک خواهیم گذاشت.

چرا سرعت بارگیری وب سایت شما اهمیت دارد

چرا سرعت بارگیری وب سایت شما اهمیت دارد

این روزها کاربران انتظار دارند وب سایت ها سریع باشند.وقتی بارگیری صفحات بیشتر از حد انتظار انجام می شود ، این بر روی ماندن کاربران در سایت شما تأثیر می گذارد.

سرعت سایت اکنون یک فاکتور رتبه بندی گوگل برای هر دو سایت دسک تاپ و موبایل است.اگر عملکرد مناسب وب سایت را حفظ نکنید ، ممکن است دیده شدن سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) کاهش یابد و منجر به پایین آمدن میزان بازدید شود.

برای موفقیت وب سایت شما ، سرعت را نمی توان نادیده گرفت.اگر احساس ضعف می کنید ، در ابتدا با آزمایش اینکه سایت شما اکنون در چه مکانی قرار دارد ، شروع کنید.می توانید آزمایشات زمان بارگذاری را انجام دهید تا ببینید کاربران شما چه مدت منتظر هستند و سپس برای کاهش این اعداد کار کنید.

دلایل آهسته بودن وب سایت شما (و نحوه رفع آنها)

کد سایت شما بسیار حجیم است

هرچه مرورگر وب کاربر شما کد بیشتری بارگیری کند ، مدت بیشتری طول می کشد تا وب سایت شما قابل مشاهده باشد.اگر کد سایت شما بسیار “حجیم” است یا حاوی نویسه ها و خطوط غیر ضروری است ، ممکن است سرعت کم شود.در پاسخ ، می توانید با حذف عناصر غیر ضروری ، آن کد را “کوچک” کنید.

دلایل آهسته بودن وب سایت شما

مشکلات اینترنتی

عملکرد ضعیف وب سایت می تواند به دلیل مشکل در ارائه دهنده خدمات اینترنت کاربر (ISP) باشد ، نه در سایت.سرعت کم سایت می تواند ناشی از ازدحام شبکه ، کاهش پهنای باند و محدودیت ها ، تبعیض و فیلتر کردن داده ها یا فیلتر کردن محتوا باشد.

تصاویر بهینه سازی نشده

وقتی تصاویر دارای اندازه پرونده بزرگ ، فاقد برچسب alt و نام فایل نامشخص باشند ، بهینه سازی نشده در نظر گرفته می شوند و می توانند بارگذاری وب سایت شما را کندتر کنند.تصاویر ایجاد شده در برنامه هایی مانند فتوشاپ به عنوان پرونده های بزرگ ذخیره می شوند.اگرچه آنها دارای جزئیات و کیفیت قابل توجهی هستند ، اما به دلیل همه این جزئیات می توانند وب سایت شما را به آرامی بارگیری کنند.

علاوه بر این ، Google در واقع نمی تواند تصاویر را ببیند.در عوض ، آنها برچسب های alt را می خوانند که به شما امکان می دهد یک توضیح کوتاه سه یا چهار کلمه ای در مورد تصویر اضافه کنید.اما بدون این توصیف ، Google نمی داند تصاویر شما چیست.

برای بهینه سازی تصاویر ، ابتدا آنها را فشرده کنید.نوع فایل نیز برای بهینه سازی تصویر مهم است.محبوب ترین انواع فایل عکس PNG و JPG هستند ، اما هر دو کاربردهای خاص خود را دارند.

ترافیک بالای وب سایت

بازدید بالای وب سایت دلیل دیگری برای کند بودن بارگذاری وب سایت است.

حتی اگر اطلاعات با سرعت نور حرکت می کنند ، وب سایت ها فقط می توانند تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را قبل از کاهش سرعت در خود جای دهند.میزان بازدیدکنندگانی که یک سایت می تواند تحمل کند با توجه به پهنای باند آن تعیین می شود.

پهنای باند یک اصطلاح فنی است که به معنای آن است که اتصال اینترنت در هر زمان مشخص چه مقدار اطلاعات را کنترل می کند.پهنای باند بزرگتر – که اغلب “باند پهن” نامیده می شود – اطلاعات را سریعتر ارائه می دهد و بازدیدکنندگان بیشتری را در خود جای می دهد.

راه حل: پهنای باند را افزایش دهید.ترافیک زیاد مشکل خوبی است ، شما باید از آن استقبال کنید.اما برای بارگذاری سریع سایت ، تنها راه حل ، افزایش پهنای باند است.

دلایل کندی وب سایت

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که می تواند باعث کندی بارگذاری وب سایت شما شود.این بدان معنی است که مراحل بسیاری وجود دارد که شما باید برای بهینه سازی سایت خود برای زمان بارگذاری سریع انجام دهید.

هنگامی که مشاغلی را اداره می کنید ، احتمالاً وقت اضافی برای بهینه سازی وب سایت نیز ندارید و اشکالی ندارد!متخصصانی هستند که می توانند این کار را برای شما انجام دهند و شما را از یک وب سایت کند ، نجات دهند!

راه حل: یک حرفه ای را استخدام کنید.

استخدام یک متخصص یک راه حل آسان برای بارگذاری سریعتر سایت شما است.برای این منظور با شرکت طراحی سایت اصفهان ارتباط برقرار کنید.

افراد حرفه ای ، وقت ، منابع و تخصص لازم را دارند تا در کمترین زمان از بارگیری وب سایت شما اطمینان حاصل کنند و آنها هم چنین می توانند برای کارهایی که می توانید انجام دهید ، مشاوره ارائه دهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *