گوگل ادز چيست

گوگل ادز چيست ؟

گوگل ادز چيست

Google AdWords یک سیستم برای قرار دادن تبلیغات متنی هم در سایت های شبکه گسترده Google و هم در نتایج جستجوی موتور جستجو با همین نام است.  امروزه گوگل دارای شبکه بسیار بزرگتری است که دسترسی مخاطبان را به طور کلی افزایش می دهد.

مزایای تبلیغات متنی در Google AdWords

  •     دقت بسیار بالاتری در جهت یابی موقعیت مکانی
  •     تنظیم دقیقتر تبلیغات متنی در Google
  •    توانایی انتخاب علایق کاربر ، انواع منابع و همچنین سایتهای خاصی که تبلیغات شما در آن قرار می گیرد.
  •     پرداختی برای انجام یک عمل وجود دارد
  •     تبلیغات را در حجم ها و مبلغی که در حال حاضر فرصت خرج آن را دارید سفارش دهید.

اثربخشی تبلیغات متنی قرار داده شده در Google AdWords مستقیماً تحت تأثیر انتخاب صحیح کلمات کلیدی است. شما می توانید به طور مستقل کلمات کلیدی مورد نیاز خود را برای تبلیغ کالا یا خدمات خود انتخاب کنید یا آن را به طراحی سایت اصفهان بسپارید. متخصصان شرکت طراحی سایت اصفهان یافتن موثرترین کلمات کلیدی برای مورد خاص شما و همچنین کلمات کلیدی منفی مرتبط (برای قطع ترافیک نامربوط) را تضمین می کنند.

چندین گزینه برای قرار دادن تبلیغات در Google AdWords وجود دارد که می توانید سفارش دهید ، یعنی:

تبلیغات متنی : اساسی ترین نوع تبلیغات ، شامل عنوان ، توضیحات و پیوند به محصول یا خدمات تبلیغ شده است. در این نوع تبلیغات ، تعدادی محدودیت هم در تعداد کلمات و هم در کاراکترهای خاص وجود دارد ، اما ایجاد و اصلاح چنین تبلیغاتی بسیار ساده است.

تبلیغات تصویری: تبلیغات با استفاده از گرافیک ، دارای هفت فرمت اصلی (از جمله فرمت های متحرک GIF ) هستند ، عمدتا محدودیت هایی در شکل تبلیغات اعمال می شود ، مزیت اصلی نمایش بصری محصول یا خدمات تبلیغ شده است.

تبلیغات پاسخگو : ویژگی اصلی آنها تغییر خودکار آنها بسته به ویژگی های اسلات های تبلیغاتی موجود است (به عنوان مثال ، نه تنها متن ، بلکه گرافیک).

تبلیغات ویدئویی: تبلیغ یک محصول یا خدمات با استفاده از یک ویدئو ، چنین تبلیغاتی را می توان جداگانه در صفحه خود قرار داد یا به سایر فیلم ها در شبکه سایت های  Google اضافه کرد.

تبلیغات خرید (ساده) : بلوک های مربعی تخصصی تر که نه تنها نام محصول ، عکس ها و پیوندهای آن به فروشگاه را نشان می دهد ، بلکه قیمت آن را نیز نشان می دهد (مناسب ترین نوع تبلیغات برای فروشگاه های آنلاین در نظر گرفته می شود).

آگهی های خرید (ویترین ها) : افزونه تبلیغات خرید ساده ، وقتی روی آن کلیک می کنید ، آنها اطلاعات مربوط به فروشگاه و چندین محصول مشابه محصول انتخاب شده را باز کرده و نشان می دهند.

تبلیغات فقط با شماره تلفن: بر اساس نام ، این آگهی علاوه بر شماره تلفن فروشنده دارای حداقل اطلاعات است و برای  تعداد تماس های مشتریان استفاده می شود. هنگامی که تبلیغات AdWords خود را تنظیم می کنید ، می توانید داده های تبلیغات خود را با استفاده از تعدادی افزونه برای بهبود نرخ کلیک محصول یا خدمات خود بهبود بخشید:

  •     توضیحات
  •     آدرس شرکت
  •     شماره تلفن ها
  •     پیوندهای اضافی
  •     قیمت
  •     پیام ها

ما هنگام استفاده از Google AdWords بین چندین گزینه هدف گذاری ، که به سه گروه اصلی تقسیم می شوند.  انتخاب به مخاطبان مورد نظر ، هدف گیری دستگاه و هدف گذاری شبکه نمایش را به شما انتخاب می کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *