ویژگی های یک وب سایت خوب و موفق

ویژگی های یک وب سایت خوب و موفق

وب سایت یک برنامه عمومی است که معمولاً هر تعداد کاربر را هدف قرار می دهد.اگر در حال ساخت یک وب سایت هستید ، می خواهید مطمئن شوید که چیزی دوست داشتنی و قابل استفاده ساخته اید.در این مقاله ، من در مورد چند ویژگی برتر یک وب سایت خوب و موفق صحبت می کنم.

اگر سایت فعلی دارید یا در آینده ای نزدیک قصد توسعه یک سایت را دارید ، درک ویژگی هایی که می توانند اثر بخشی سرمایه گذاری آنلاین شما را ایجاد یا از بین ببرند بسیار مهم است.ساخت یک سایت غیرجذاب یا ضعیف ، بیشتر از اینکه به کسب و کار شما کمک کند ، به ضرر آن خواهد بود.

 

طراحی سایت اصفهان

طراحی و ظاهر – یک سایت باید از نظر بصری جذاب ، صیقلی و حرفه ای باشد.به یاد داشته باشید ، سایت شما ، شرکت ، محصولات و خدمات شما را منعکس می کند.وب سایت شما ممکن است اولین و تنها احساسی باشد که مشتری بالقوه از شرکت شما دریافت می کند.وقتی صحبت از طراحی سایت اصفهان می شود ، هر چه ساده تر ، بهتر!

  • استفاده خوب از رنگ: یک طرح رنگی مناسب ، شامل 2 یا 3 رنگ اصلی است که به خوبی با هم ترکیب شده و حالت یا لحن مناسبی برای تجارت شما ایجاد می کند.در مصرف رنگ زیاده روی نکنید ، زیرا می تواند ، حواس شما را از محتوای نوشته شده پرت کند.به وب سایت خود نگاهی بیندازید.اگر اطلاعاتی در آنجا وجود دارد که شما واقعاً نیازی به آن ندارید ، آن را حذف کنید!
  • متنی که به راحتی خوانده می شود: راحت ترین ترکیب ، متن سیاه روی زمینه سفید است.از قلم هایی استفاده کنید که به راحتی خوانده می شوند و در بیشتر سیستم های رایانه ای امروزی یافت می شوند.
  • عکس با کیفیت: یک روش ساده برای افزایش جذابیت بصری ، استفاده از عکس های با کیفیت بالا است.تمام تصاویر باید با وضوح بالا و متناسب با سبک کلی وب سایت شما باشند.

ویژگی سایت موفق

محتوای وب با کیفیت – یک دلیل اصلی برای استفاده افراد از موتورهای جستجو و مرور وب سایت وجود دارد و آن جستجوی اطلاعات است.مردم هر روز اطلاعات می خواهند و تحویل سریع و قابل اعتماد می خواهند.اطلاعات درون سایت متناسب با نوع سایت و هدف آن متفاوت است ، به عنوان مثال ، برای وب سایت های تجاری ، محتوا باید شامل اطلاعات مهمی باشد و به اشکال متناسب با تجارت ارائه شود.

سهولتاستفاده و پیمایش یک وب سایت باید آسان باشد.آیا کاربران هنگام مراجعه به وب سایت شما ، اطلاعاتی را که به دنبال آن هستند ، بدون هیچ مشکلی پیدا می کنند؟آیا وب سایت شما امکان جستجوی آسان برای پرش از یک صفحه به صفحه دیگر و بازگشت دارد؟

نوینشما می خواهید مطمئن شوید که وب سایت شما از روندها و فناوری های فعلی استفاده می کند.شما نمی خواهید وب سایتی بسازید که از نیازهای امروز ، پشتیبانی نکند.

بهینه شدهوب سایت و محتوای آن باید برای دستگاه های مختلف ، مرورگرها ، موتورهای جستجو و کاربران بهینه شود.اگر وب سایت شما برای کاربران داده تلفن همراه و سرعت بارگیری آنها بهینه نشده باشد ، کاربران ممکن است وب سایت شما را ترک کنند.اگر وب سایت شما از مرورگرهای مدرن رایج پشتیبانی نمی کند ، ممکن است برخی از کاربران را از دست بدهید.اگر سایت شما برای تلفن های هوشمند محبوب و اندازه آنها بهینه نشده باشد ، ممکن است کاربران مایل به مراجعه به سایت شما نباشند.

ویژگی های وب سایت حرفه ای

عملکرد و سرعتآیا وب سایت شما آنقدر سریع بارگیری می شود که بازدیدکنندگان به آنچه به دنبال آن می گردند ، سریع دسترسی پیدا کنند؟ وب سایت شما هنگام ارائه محتوا به بازدید کنندگان خود نمی تواند کند باشد.اگر بارگیری وب سایت شما بیش از دو ثانیه طول بکشد ، احتمالاً خیلی کند است.

هر جزء سایت شما باید سریع و درست کار کند.قطعات خراب یا بد ، فقط بازدید کنندگان شما را از شرکت شما ناامید می کند.در سرتاسر طیف ، همه چیز باید مطابق انتظار کار کند ، از جمله پیوندها ، فرم های تماس ، جستجوی سایت ، ثبت رویداد و غیره.

بهینه سازی موتور جستجویک وب سایت خوب طراحی شده به طور کلی بازدیدکنندگان زیادی را به خود اختصاص می دهد و یکی از روش های جذب بازدید کننده ، بهینه سازی موتور جستجو است.این شامل درج کلمات کلیدی جستجو در محتوای وب سایت ، یک پیوند مناسب و بیش از 200 عامل دیگر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت طراحی سایت اصفهان تماس بگیرید یا برای ما ایمیل ارسال کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *