ویژگی سایت موفق

اهمیت بکاپ گیری از سایت

اهمیت بکاپ گیری از سایت

بکاپ گیری از سایت در صورت خرابی سایت شما همیشه عالی است. به آرامش خاطر خود فکر کنید و بدانید که هر اتفاقی برای سایت شما بیفتد ، همیشه می توانید با پشتیبان گیری از وردپرس آن را به حالت قبلی خود بازگردانید. اگر تا به حال سایتی را از دست داده اید ، می دانید که احساس چندان خوبی نیست. هکرها ، خطای انسانی ، خرابی سیستم یا افزایش ترافیک غیر منتظره تنها مواردی هستند که می توانند سایت شما را خراب کنند. بکاپ گیری از سایت در قالب یک نسخه پشتیبان از سایت،  شما را از ضررهای احتمالی و استرس ناشی از سایت خراب نجات می دهد. اصفهان وبسایت بهترین شرکت طراحی سایت اصفهان که طراحی سایت ارزان اصفهان را انجام می دهد در این مقاله به شما نشان می دهد که نسخه پشتیبان چیست و چند روش در مورد نحوه پشتیبان گیری از وردپرس به شما نشان می دهد. پس از مطالعه این مقاله ، تمام دانش و ابزار لازم برای پشتیبان گیری از وردپرس را خواهید داشت.

پشتیبان گیری وردپرس چیست؟

اگر تجربه زیادی با وردپرس ندارید ، احتمالاً نمی دانید پشتیبان گیری به چه معناست و شامل چه مواردی است. نگران نباشید ، هیچ چیز پیچیده ای در مورد پشتیبان گیری کامل وجود ندارد. به نظر می رسد که پشتیبان گیری سایت فقط یک کپی از سایت شما است. پشتیبان گیری کامل  در مورد وردپرس  فقط یک کپی از تمام فایل ها ، رسانه ها و پایگاه داده است.

چرا به پشتیبان گیری نیاز دارید؟

خوب ، دلایل آن بسیار ساده است. ما فقط چند مورد را از طیف وسیع آنها انتخاب می کنیم. بعنوان مالک سایت ، گاهی اوقات با مشکلات خاصی روبرو خواهید شد .  این اجتناب ناپذیر است و برای هر یک از ما اتفاق می افتد. هکرهای مخرب  با وب سایت قربانیان درگیر شده و مشاغل آنها را مختل می کنند. برای جلوگیری از گسترش بدافزارها ، بسیاری از میزبانها معمولاً سایتهای آلوده را می بندند. پس از آن ، راه اندازی مجدد سایت شما یک چالش واقعی خواهد بود.  بازیابی سایت شما پس از این نوع حملات شامل تغییرات بزرگ زیادی است (حذف افزونه های آلوده و فایل های خراب) ، که زمان بسیار زیادی به طول می انجامد ، به خصوص اگر ارائه دهنده میزبانی شما در این زمینه کمک چندانی به شما نکند. اگر پشتیبان خود را ندارید ، وضعیت می تواند حتی بیشتر خسته کننده شود ، زیرا هکرها اغلب پشتیبان های میزبانی سایت شما را نیز آلوده می کنند. با توجه به اینکه می توان آن را در عرض چند دقیقه انجام داد ، بسیار ناامید کننده خواهد بود. هم چنین در هر دقیقه که سایت شما خراب است درآمد خود را از دست می دهید. همچنین اگر بارگذاری سایت شما زمان زیادی طول بکشد ، ضرر می کنید. علاوه بر این ، زمان زیادی را صرف نصب مجدد و پیکربندی سایت (اغلب از ابتدا) می کنید ، که می توانید برای ایجاد محتوای با کیفیت برای آن هزینه کنید. هر دقیقه عدم دسترسی به سایت به معنای از دست دادن درآمد است.

پشتیبان گیری ضروری است

می توان برای هر چیزی آماده شد ، اما برای پیش بینی همه چیز ، این کار تقریباً غیرممکن است. به عنوان مثال ، شما مشغول بودید و فراموش کرده اید دامنه یا هاست خود را تمدید کنید. در نتیجه ، شما می توانید دامنه خود را از دست بدهید ، و سایت می تواند توسط میزبان حذف شود. با ذخیره نسخه پشتیبان از سایت در جایی ، می توانید به راحتی سایت خود را به مکان جدیدی بازگردانید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *