راه های جذب کاربر به سایت

امروزه اینترنت به بحث بسیار مهمی تبدیل شده است و اکثر شرکت ها ، افراد و… از خدمات اینترنت بهره مند می شوند . ما بسیاری از کارهای خود را با استفاده از اینترنت انجام میدهیم ، در حقیقت بسیاری از سایت ها باعث تسریع کارها شده اند و این باعث شده است که اینترنت به جزء جدا نشدنی زندگی ما تبدیل شود ، اهمیت اینترنت در دنیای امروزی باعث شده است که شرکت های زیادی در زمینه ی طراحی سایت فعالیت کنند ، امروزه در اغلب شهرها شرکت های زیادی در زمینه ی طراحی سایت در حال فعالیت هستند که شهر ما از این قاعده مستثنی نیست و شرکت طراحی سایت در اصفهان  با استقبال خوبی ازسمت کاربران رو به رو شده است . شاید تا کنون برای شما پیش آمده باشد که جذب سایتی شده اید و مدت ها در آن سایت وقت گذرانده اید بدون اینکه متوجه گذشت زمان شده باشید ، ما قصد داریم در این مقاله برای شما از عواملی صحبت کنیم که باعث جذب کاربر به سایت می شود با ما در ادامه ی این مقاله همراه باشید .

نرخ پرش در جذب کاربر دارای اهمیت زیادی است ، نرخ پرش نشان دهنده ی تعداد کاربرانی است که تنها از یک صفحه از سایت را بازدید کرده اند که هر چه این مقدار کمتر باشد برای سایت بهتر است و نشان دهنده ی این است که سایت شما بازدید بیشتری داشته و از نظر کاربر سایت جذابی بوده است . از جمله کارهایی که برای بالا بردن جذابیت سایت میتوان انجام داد عبارت است از شفاف سازی محتوای سایت بهتر است محتوایی که برای  سایت خود انتخاب می کنید به گونه ایی باشد که برای کاربر مبهم نباشد که بهتر است از متن های واضح استفاده کنید انتخاب کردن متن هایی که بلند است مخاطب را خسته می کند بهتر است متن های سایت نه خیلی کوتاه باشد و نه خیلی بلند و طولانی .

طراحی سایت در اصفهان

ظاهر و زیبا سازی سایت از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث جذابیت سایت می شود بنابراین صرف زمان و وقت برای سایت شما ارزش دارد چرا که نتیجه ی آن را قطعا خواهید دید .

با توجه به موضوع سایت می توانید از تالارهای گفت گو استفاده کنید چرا که تالار های گفتگو و ارتباط آنلاین می تواند بین شما و کاربران سایت ارتباط ایجاد کند .

اگر شما دارای سایت فروشگاهی هستید از کارهایی که میتواند باعث جذب کاربر به سایت شما شود و مدت زمان زیادی را در سایت بگذراند استفاده از ترفند های است که اجرا کردن آن کار چندان سختی نیست که عبارتند از شمارش معکوس برای فروش محصولات ، هم چنین می توانید لینک هایی که باعث حواس پرتی کاربر می شود را از سایت حذف کنید .

از دیگر کارهایی که می توانید انجام دهید این است که به همراه محصولی که برای فروش در سایت گذاشته شده است  می توانید از کالاهای هدیه استفاده کنید ، یعنی کاربر با خرید محصول از سایت شما یک هدیه هم دریافت کند .

چنان چه شما قصد طراحی سایت در اصفهان  را دارید می توانید با اعمال این نکات به جذابیت سایت خود اضافه کنید .

 

طراحی سایت در اصفهان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *