سئو سایت اصفهان

بهینه سازی عنوان سایت

در این مقاله از طراحی سایت اصفهان می خواهیم درباره بهینه سازی عنوان سایت و صفحات آن با شما صحبت کنیم . بعد از طراحی کردن سایت اولین مسئله ای که برای هر مدیر وب سایت اهمیت دارد ایندکس شدن سایت و صفحات آن در موتور جست و جو است . هنگامی که کاربر کلمه ای را در موتور جست و جو سرچ میکند با صفحاتی مواجه میشود که به ان ها  ( SERP   ( Search Engine Result Page    میگویند . اما چگونه میشود که این صفحات در لیست نتایج سرچ قرار میگیرد ؟ جواب این سوال این است با بهینه سازی و سئو سایت است که این اتفاق می افتد.

بهینه سازی عنوان

عنوان سایت
یکی از مواردی که در بهینه سازی سایت در نظر گرفته نمیشود و به آن زیاد اهمیت داده نمیشود انتخاب کردن یک عنوان مناسب برای سایت است که باعث میشود سایت شما در نتایج سرچ و در رتبه بالایی قرار بگیرد . تگهای عنوان به موتور های جست و جو در شناسیایی محتوای صفحه کمک میکند و اولین چیزی هستند که باعث میشود کاربر در صفحه بماند یا ترک کند .

روش های انتخاب بهترین عنوان سئو

1- تعداد کاراکترهای عنوان
در صفحه نتایج سرچ گوگل هر صفحه ای را با عنوانی کع برای آن مشخص شده است می اورد . و ان چیزی که در تگ عنوان است در این صفحه نشان داده میشود . ولی دقت کنید که گوگل فقط 50 تا 60 کاراکتر را در نتایج سرچ نشان میدهد . و بقیه را حذف میکند ، پس باید عنوانی را برای سایت خود انتخاب کنید که حدود 55 کاراکتر باشد. تا کامل درنتایج سرچ نشان دهد .
پس اگر عنوان مقاله یا سایت طولانی است کلمات مهم و کلیدی را در ابتدای عنوان سایت بیاورید تا اگر کاراکتر ها حذف شدند این کلمات مهم حذف نشوند . و همینطور گوگل عنوانهای خیلی کوتاه را از نتایج سرچ حذف میکنید و ممکن است عنوان دیگری برای ان انتخاب کند . هنگامی که عنوان سایت را تعریف میکنید علاوه توجه به تعداد کاراکتر ها از مثال زیر هم کمک بگیرید تا عنوان خوب و بهینه ای داشته باشید .

2- انتخاب یک عنوان منحصر به فرد

هر صفحه ای از سایت برای خود محتوا و موضوع جداگانه ای دارد پس برای هر صفحه باید عنوان مشخص و منحصر به فردی انتخاب کنید تا برای گوگل با ارزش تر باشد و سایت شما در نتایج سرچ بیاورد . و این کار با باعث افزایش نرخ کلیک سایت نیز میشود .

 3- کلمات کلیدی در عنوان

در مقاله سئوی داخلی درباره تگ عنوان و تاثیر آن بر سئو سایت توضیح داده شد . دقت کنید که کلمات کلیدی کسب و کار را معرفی میکنند و انتخاب دقیق و درست انها باعث میشود نتایج بهتری در موتور های جستجو پیدا کنید .

الگوریتم های گوگل با توجه به عنوان مقاله و محتوای صفحات به موضوع هر کدام پی میبرند و از محتوای صفحه آگاه میشوند . پس در انتخاب عنوان صفحات دقت کنید که کلمات کلیدی در ان وجود داشته باشد . برای انتخاب عنوان میتوانید از کلمات توصیفی استفاده کنید و عنوان صفحه شامل کلمات کلیدی میشود که چندین بار تکرا میشود .

4- نوشتن عنوان برای کاربر نه گوگل

در انتخاب عنوان جذابیت و جلب نظر کاربر مهم است، اما بعد از ایجاد و بهینه سازی عنوان و استفاده از کلمات کلیدی در آن، خود را جای کاربر قرار دهید که آیا صفحه موردنظر با عبارت جستجو شده ی آن همخوانی دارد؟

در انتخاب عنوان جلب نظر کاربر اهمیت دارد . بعد از اینکه عنوان را بهینه کردید و از کلمات کلیدی استفاده کردید  حالا خود را جای کاربر بگذارید که آیا صفحه با کلمه ای که کاربر سرچ کرده همخوانی دارد یا خیر ؟ عنوان سایت را برای کاربران تعریف کنید نه برای گوگل چون اولین چیزی که کاربر با ان  روبرو میشود عنوان صفحات است .

5- برون سپاری رسیدگی به سئو سایت

بهینه سازی سئو سایت یک کاری زمان بر است و باید به صورت متوالی ان را انجام دهید و برای موفقیت و پیدا کردن رتبه خوبی در موتور های جست و جو باید به طور مداوم وقت گذاشت و و اینگونه نیست که دو هفته کار کنیم و بعد از ان سایت را رها کنیم و برای اینکار بهترین راه این است که سایت را به یک شرکت سئو متخصص سپرد تا به خوبی برروی سایت کار کند .

شرکت طراحی سایت اصفهان مجری سئو سایت به شما این امکان را میدهد با استراتژی ها و تکنینک های به روز باعث افزایش رنک و سئوی سایت شما شود .

و در آخر اینکه : از بهینه سازی سایت و عنوان های سایت خود مطمئن شوید و حتما بعد از طراحی سایت و واردکردن مطالب بهینه بودن انها را چک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *